Akcja regeneracja

15:56


Tuż przed wakacjami naszła mnie chęć na zmianę. Z szatynki stałam się blondynką z przedłużonymi rzęsami i żelowymi paznokciami ozdobionymi ręcznie malowanymi wzorkami. Ta letnia metamorfoza sprawiła, że wszyscy obsypywali mnie komplementami. Początkowo też byłam z niej zadowolona. Jednak z biegiem czasu zaczęła mi przeszkadzać. Moje dotąd ładne gładkie włosy stały się suche i sianowate. Rzęsy w pierwszym tygodniu robiły efekt wow, a z biegiem czasu zaczynały wypadać i wyglądało to coraz mniej estetycznie. Tak samo z resztą jeśli chodzi o paznokcie, które już w drugim tygodniu zaczynały mnie drażnić swoim odrostem. Pomyślałam dosyć tego. Tak nie wygląda elegancka, zadbana kobieta, którą zawsze chciałam być. Usunęłam sztuczne rzęsy, zdjęłam żel z paznokci i umówiłam się z fryzjerką na powrót do ciemnego koloru włosów. Niestety zarówno moje naturalne rzęsy, jak i płytki moich paznokci, ucierpiały na moich letnich eksperymentach. Teraz czeka je regeneracja. Do rzęs nabyłam na ostatniej promocji w jednej z sieci drogerii serum przyspieszające wzrost rzęs Long4Lashes o którym słyszałam wiele pozytywnych opinii. Od dziś planuję zacząć ją stosować. Zobaczymy jakie będą efekty. Na dnie szuflady znalazłam odżywkę do paznokci Eveline Professional 8w1 Total Action, którą kiedyś stosowałam w podobnej sytuacji i uratowała moje śliczne pazurki. Już dwa razy nałożyłam ją na moje obecnie miękkie paznokietki. Kolejny etap to spotkanie z fryzjerką, które szykuje się na dniach. Takim oto sposobem wrzesień będzie u mnie pod hasłem regeneracja. 

Podobne posty

3 komentarze

  1. Miałam ją, uwielbiałam ;) byla lepsza niz wersje 9 czy 10 w 1 :) udanego wrzesnia ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. odżywa z eveline czyni cuda z paznokciami,nie wyobrażam sobie nie mieć jej w swojej kosmetyczce,najlepsza!

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te blond włoski mogłaś sobie chociaż zostawić :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się z Twoich odwiedzin w naszym małym wirtualnym świecie.
Mamy nadzieję, że spodobało Ci się to co w nim znalazłeś.
Zachęcamy do dyskusji w komentarzach pod postem.
Każda wypowiedź jest dla nas bardzo cenna.
Życzymy Ci udanego dnia pełnego uśmiechu :)