Hospitalizacja maluszka

15:56

źródło: http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/51,34959,17104737.html?i=11
I znów zniknęliśmy na trochę. To wszystko przez to, że razem z młodym wylądowałam w szpitalu. Całe szczęście, że oddział pediatryczny posiada możliwość całodobowego hotelowego pobytu z najmłodszymi pacjentami, dzięki czemu mogłam spędzić tygodniową hospitalizację razem z małym, w nieco bardziej "komfortowych" warunkach, niżeli siedzenie na niewygodnym krześle przy łóżeczku dziecka. Okazało się, że bakterie które wykryto w moczu Kubusia to nie przelewki. Początkowo nasz pobyt rozpoczął się od obserwacji, później zastosowano leczenie sekwencyjne. Wprowadzono dożylny antybiotyk, a po dwóch dniach po udanej próbie podania antybiotyku doustnego mogliśmy wrócić do domku i już w domowych warunkach dalej dochodzić do zdrowia. Taka metoda leczenia okazała się w naszym przypadku strzałem w dziesiątkę. Sprawdziło się stwierdzenie "nie ma to jak w domu", gdzie człowiek odżywa, od razu lepiej się czuje i szybciej wraca do zdrowia. Tak też jest w przypadku Kubusia, z apatycznego niejadka, stał się aktywnym żarłoczkiem. Żal mi mojego maluszka, że musiał trafić do szpitala i tak szybko był faszerowany antybiotykami. Mam nadzieję, że już taka sytuacja się nie powtórzy. 

Podobne posty

3 komentarze

  1. Ja tez mam taka nadzieje... Sluzba zdrowia czesto kompletnie nie ma pojeca o tym, czym sie zajmuje i jak leczyc maluchy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci, ażeby już się nie powtórzyło. Paweł ma 3 i pól roku, w szpitalu leżeliśmy dwa razy, ostatnio w listopadzie. Warunki tym razem niezłe, ale wiadomo, że jak by nie było to jednak szpital. Polecam dodanie na blog opcji obserwowania, bo bardzo mi się podoba, ale jednak przy ilości obserwowanych blogów mogę zapomnieć, a tak automatycznie zobaczę powiadomienia o nowych postach, które na pewno chętnie przeczytam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam problem z infekcją po paciorkowcu.. straszna rzecz być z dzieckiem w szpitalu.. na szczęście mój maluszek już jest w pełni zdrowy, a Tobie życzę żeby to się nigdy nie powtórzyło!

    a tak w ogóle.. jak wiesz jest teraz taka nominacja jak Liebster Blog Awards! Ja nominowałam Ciebie i 10 innych ciekawych blogów! :) Zaglądnij do mnie i do nich, i zacznij zabawe .. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się z Twoich odwiedzin w naszym małym wirtualnym świecie.
Mamy nadzieję, że spodobało Ci się to co w nim znalazłeś.
Zachęcamy do dyskusji w komentarzach pod postem.
Każda wypowiedź jest dla nas bardzo cenna.
Życzymy Ci udanego dnia pełnego uśmiechu :)